صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
تک به تک و پنالتی گرفتن👆

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 10
بازديد ديروز : 4
كل بازديدها : 7187

دیگر امکانات

پنالتی گرفتن تا حد زیادی به تجربه دروازه ­بان بر می­ گردد. اما به طور کلی از نحوه ایستادن بازیکن، راست پا یا چپ پا بودن می­ توان تشخیص داد که کدام طرف ضربه می ­زند. به عنوان مثال بازیکن چپ پا به سمت راست، (سمت چپ دروازه­ بان) ضربه بزند راحتر است.

در مورد تک به تک شدن هم زمانی که توپ بین گلر و مهاجم است دروازه­ بان باید سریع از دروازه خارج و به سمت توپ برود تا زاویه را تنگ کرده و بتواند به توپ سریع­تر از مهاجم ضربه بزند برای رسیدن به هدف دروازه­ بان نباید روی خط دروازه بیاستد بلکه زمانی که توپ از دروازه دور است دروازه­ بان هم باید از خط دروازه فاصله بگیرد، به طوری که حتی گاهی لازم است تا خط 18 قدم هم جلو بیاید.

اما اگر مهاجم پا به توپ و به سمت دروازه می­آید دروازه­ بان باید در حالی که روی پنجه، بدن خم و دست­ها کنار پاها به سمت پایین است به بازیکن آهسته آهسته نزدیک شود و در یک موقعیت مناسب زمانی که توپ از پای مهاجم فاصله گرفت به سمت توپ شیرجه بزند و اگر فرصت نزدیک شدن به توپ را پیدا نکرد با رو پنجه بودن و همان حالتی که گفته شد منتظر ضربه مهاجم باشد تا عکس العمل مناسب نشان دهد.

یک نکته مهم این است، توپ­هایی که در هوا بین دروازه ­بان و مهاجم قرار دارد اگر دروازه ­بان به توپ نمی­ رسد بهترین حالت این است که از خط دروازه فاصله­ ی زیادی نگیرد و زمانی که توپ روی زمین آمد به همان حالاتی که گفته شد عمل کند این کار برای این است که دروازه­ بان شوت چیپ گل نخورد.