2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دروازبانی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 5
بازديد ديروز : 10
كل بازديدها : 7418

دیگر امکانات

دروازبانی

قیمت: 0 تومان

دروازه بان یعنی بازیکن کامل

امروزه دیگر گلر فقط وظیفه اش محافظت از دروازه نیست . او تصمیم گیرنده شده . حمله آغازین از سوی او طراحی و استارت می خورد . به غیر از پاها بایستی هنرمندی بکار گیری دستها در مشارکت بازی را داشته باشد . دستها نیز می توانند مشابه پاها هنر مند و تکنیکی باشند . آموزش دروازه بان مدرن با خواسته های یک مربی مدرن و به روز صورت می پذیرد .
بیشتر به دروازه بان مدرن فکر کنیم .
۱_ فعالیت و تحرک داخل محوطه و پرهیز از سکون
۲_ تسلط و کنترل توپهای مسطح . پایین تنه . و بالا تنه بدون استفاده از دستها برای تسلط و کنترل توپ از نقاط تماس در بدن استفاده و اعتماد بنفس داشته باشد .
۳_ مهارت در ارسال توپهای بلند و کوتاه با هر دو پا یک گلر فقط اگر به یک سمت برای شروع مجدد ها گرایش داشته باشد. خیلی زود توسط حریف آنالیز و خنثی خواهد شد .
۴_ تایمینگ مناسب، یک گلر نبایستی در هر بار مالکیت با توپ مشغول لمس شود او باید بخوبی بداند بعد از کنترل و تسلط و آگاهی محیطی بایستی چگونه بازی را به جریان بیندازد .ادامه‌ی خواندن

درواه بانیبرخی ازقابلیت های دروازه بان ایده آل درفوتبال مدرن این چنین است :

الف – قابلیتهای جسمانی :

فاکتورهای فیزیکی درمورد یک دروازه بان مطلوب وایده ال میتواند به دوبخش قابلیتهای آنتروپومتریک ( پیکرشناسی ) وقابلیتهای آمادگی جسمانی و زیست حرکتی تقسیم شود .

علوم گنجانده شده دردواقیانوس آنتروپومتری وآمادگی جسمانی گسترده ترازآن است که درموردش با چند سطر وصفحه بتوان اظهارنظرباکفایت نمود ، ولیکن به صورت اشاراتی میتوان چنین نوشت:

چگونگی وضعیت آنتروپومتریکی و پیکرگونه برای دروازه بان درفوتبال بسیارتعیین کننده وحیاتی است .

درمورد هیچ پست دیگری، نتایچ ارزیابیهای پیکرشناسانه تاثیری ندارد و چنین ارزیابیهایی درمورد قابلیتهای آنترپومتریکی مطلوب برای یک دروزاه بان میتوان دردوبعد اینکه طول اندامهای تحتانی که ازطریق اندازه گیری قد نشسته (ستینگ هیت ) بدست می آید نسبت به کل قد وهمچنین مناسبات ریاضی فی مابین اعداد وارقامی که ازتقسیم طول ، عرض و قطر اندامهای فوقانی بریکدیگر حاصل میشود.

یک دروازبان ایده آل به لحاظ پیکری چنانچه تنه و اندام‌های فوقانی اش نسبت به طول اندام‌های تحتانی،بلند ترو گسترده تر باشد، مستعد تر است.ادامه‌ی خواندن

دروازه بانان همواره به دنبال نکات کلیدی برای پیشرفت کار خود هستند .

با دانلودفایل زیر که توسط جلال بشرزاد در سمینار مدرسین ارائه گردید می توانید از نکات جالبی را در این باره آگاهی پیدا نمائید.

نکاتی کلیدی برای دروازه بانان
1.13 MB
:اندازه فایل
4362 بار
: ها دریافت
نکاتی کلیدی برای دروازه بانان

با توجه به اهمیت تمرینات دروازه بانی نمونه هایی از تمرینات مدرن دروازه بانی به تدریج خدمت علاقمندان تقدیم می گردد که با دانلود آن می توان آنرا در تمرینات اجرا نمود .

دروازه بانی
3.8 MB
:اندازه فایل
5427 بار
: ها دریافت
دروازه بانی
زاویه بندی یکی از مهترین اصول دروازه بانی در فوتبال می باشد.
مشکل عمده اکثر دروازه بانان عدم آشنایی آنها با زاویه بندی درون دروازه و تمرینات آن است.
یکی از عواملی که به یک زاویه بندی مناسب علی الخصوص درتمرینات می انجامد خط کشی یا علامت گذاری محوطه جریمه است مطلبی که اغلب مربیان به آن توجه لازم را ندارند.
مطلب حاضر در ارتباط با اصول زاویه بندی همراه با اشکال و طرحهای زیبای تمرینی می باشدکه می توانید آنرا دانلود و در تمرینات خود از آن استفاده نمائید .
زاویه بندی
2.09 MB
:اندازه فایل
2310 بار
: ها دریافت
زاویه بندی

دروازه بانی را باید یکی از مهمترین و اساسی ترین پست های فوتبال تلقی کرد.

در بازیهای پر اهمیت نقش یک دروازه بان خوب و استاندارد به خوبی قابل لمس خواهد بود.

به همین منظور توجه شما را به مطالبی که توسط نشریه کمیته ملی المپیک آلمان درباره نکاتی که یک دروازه بان باید توجه به آن نکات را در دستور کار خود قرار دهد جلب می کنیم :ادامه‌ی خواندن

دروازه بانی در فوتبال بافوتسال تفاوت های اساسی باهم داشته و اصولا یک دروازه بان فوتبال نمی تواند یک دورازه بان خوب فوتسال باشد.

نحوه دایب زدن و جاگیری از مهمترین تفاوت های گلر های فوتبال و فوتسال است که بر همین اساس تمرینات گلری فوتبال با فوتسال تفاوت ماهوی با هم دارند.

از حضور همزمان در تمرینات چمنی و سالنی به شدت پرهیز کرده که باعث عدم موفقیت شما در هر دوزمینه خواهد شد.

در دروازه­ بانی سالن نیازی به دایب­های بلند نیست بلکه باید با جاگیری مناسب و سرعت مناسب توپ را مهار کرد. اگر در سالن شیرجه­های بلند بزنید بدانید که قطعا مصدوم خواهید شد.
برای اینکه گلر خوبی در سالن شوید باید تا آنجا که می­توانید بازی کرده تا از تجربه کافی برخوردار شود.
گلر سالن باید شوت گیر و شجاع باشد زیرا که شوت­هایی که در سالن زده می­شود به علت اینکه از فاصله نزدیک زده می­شوند دارای قدرت و سرعت زیادی هستند بنابراین نیاز به مهارت بالایی برای مهار چنین توپ­هایی لازم است.ادامه‌ی خواندن

50گزارش “نیوساینتیست”، به نقل از محققان دانشگاه “کویین” انگلیس حاکی است که سامانه بینایی انسان نمی‌تواند جهت حرکت منحنی شکل توپهایی را که در حین حرکت به سرعت به دور خود نیز می‌چرخند، تشخیص بدهد و این همان علتی است که به طور مثال در بازی فوتبال دفع شوتهای چرخشی (به اصطلاح کات دار) برای دروازه‌بانان بسیار مشکل است.

”کتی کریگ” محقق این دانشگاه پس از مشاهده شوت چرخشی یکی از بازیکنان فوتبال تیم کشور برزیل در یک مسابقه که در عین ناباوری همگان وارد دروازه حریف شده بود، تصمیم گرفت این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

وی بدین منظور میزان توانایی بازیکنان باتجربه فوتبال در زمینه تشخیص جهت حرکت توپهای دارای چرخش وضعی سریع را مورد بررسی قرار داد و برای این کار از یک سامانه شبیه‌سازی رایانه‌ای برای نمایش تصاویر مجازی شوتهایی که توپ در آنها با سرعت خیره کننده ای به دور خود می‌چرخید، بهره گرفت.ادامه‌ی خواندن

12739138214219924412216710927252144242299دروازه بانان با جاگیری و زاویه بندی مناسب می تواند با کمترین رفلکس بدنی توپ را از آن خود نماید.

مشکل عمده اکثر دروازه بانان عدم آشنایی کافی با اصول و قواعد زاویه بندی درون دروازه و تمرینات آن است.

یکی از عواملی که به یک زاویه بندی مناسب علی الخصوص درتمرینات می انجامد خط کشی یا علامت گذاری محوطه جریمه است مطلبی که اغلب مربیان به آن توجه لازم را ندارند.

مطلب حاضر در ارتباط با اصول زاویه بندی همراه با اشکال و طرحهای زیبای تمرینی می باشدکه می توانید آترا در زیر دانلودنمائید.

اصول و قواعد زاویه بندی
2.09 MB
:اندازه فایل
1793 بار
: ها دریافت
اصول و قواعد زاویه بندی
صفحه 1 از 212